A Associação Internacional de Marketing Público e Não Lucrativo (AIMPN/IAPNM), em colaboração com a Escola Superior de Ciências Empresariais do Instituto Politécnico de Setúbal (ESCE-IPS), organizam o XII International Congress on Teaching Cases Related to Public and Nonprofit Marketing, com o tema “Innovative driving marketing for a better world. The emergence of social proposals in pandemic times”. O Congresso realizar-se-á a 18 de dezembro de 2020 a partir de Setúbal (Portugal) em formato virtual através da plataforma Zoom ou similar.
La Asociación Internacional de Marketing Público e No Lucrativo (AIMPN/IAPNM), en colaboración com la Escuela Superior de Ciencias Empresariales del Instituto Politécnico de Setúbal (ESCE-IPS), organizan el XII International Congress on Teaching Cases Related to Public and Nonprofit Marketing, com o tema “Innovative driving marketing for a better world. The emergence of social proposals in pandemic times”. El Congreso se realizará el 18 de diciembre de 2020 desde Setúbal (Portugal) en formato virtual através de la plataforma Zoom o similar.
The International Association of Public and Non-Profit Marketing (AIMPN / IAPNM), in association with the College of Business Administration of the Polytechnic Institute of Setúbal (ESCE-IPS), is organizing the XII International Congress on Teaching Cases Related to Public and Nonprofit Marketing, under the theme “Innovative driving marketing for a better world. The emergence of social proposals in pandemic times”. The Congress will take place on December 18th, 2020, from Setúbal (Portugal) in a virtual format through Zoom or similar.
Sessões Plenárias Confirmadas
Apresentação do livro:
"Case Studies on Social Marketing A Global Perspective"
Galan-Ladero, M. Mercedes, Alves, Helena (Eds.)
Desafios contemporâneos: Arte, autonomia e gestão de território dos povos indígenas Enoque Raposo, Universidade de Roraima, Brasil
Sesiones plenarias confirmadas:
Presentación del libro:
"Case Studies on Social Marketing A Global Perspective"
Galan-Ladero, M. Mercedes, Alves, Helena (Eds.)
Desafios contemporâneos: Arte, autonomia e gestão de território dos povos indígenas Enoque Raposo, Universidade de Roraima, Brasil
Confirmed Plenary Sessions
Presentation of the book:
"Case Studies on Social Marketing A Global Perspective"
Galan-Ladero, M. Mercedes, Alves, Helena (Eds.)
Contemporary challenges: Art, autonomy and management of indigenous peoples' territories Enoque Raposo, Universidade de Roraima, Brasil
Facing COVID-19 pandemic: Results from a national survey on the Portuguese nonprofit sector
Márcia Santos, Instituto Politécnico de Setúbal, Portugal
Toda a informação sobre as modalidades de participação, assim como as instruções de submissão, oportunidades de publicação e restantes informações importantes estão reunidas no Call for Papers em Português, Espanhol e Inglês.
Toda la información sobre las modalidades de participación, así como las instrucciones de envío, oportunidades de publicación y otra información importante se recopila en Call for Papers en portugués, español e inglés.
All information about the modalities of participation, as well as the submission instructions, publication opportunities and other important information are gathered in Call for Papers in Portuguese, Spanish and English.
Luísa Cagica Carvalho, Instituto Politécnico de Setúbal, Portugal (Presidente da Comissão Organizadora)
Ana Lanero-Carrizo, Universidade de Leon, Espanha
M. Isabel Sanchez-Hernandez, Universidade de Extremadura, Espanha
Duarte Xara-Brasil, Instituto Politécnico de Setúbal, Portugal
Paulo Silveira, Instituto Politécnico de Setúbal, Portugal
Sandrina Moreira, Instituto Politécnico de Setúbal, Portugal
Susana Galvão, Instituto Politécnico de Setúbal, Portugal
Vítor Barbosa, Instituto Politécnico de Setúbal, Portugal
Ana Lanero-Carrizo, Universidade de Leon, Espanha
Arminda Paço, Universidade da Beira Interior, Portugal
Duarte Xara-Brasil, Instituto Politécnico de Setúbal, Portugal
Helena Alves, Universidade da Beira Interior, Portugal
José Luis Vázquez-Burguete, Universidade de Leon, Espanha
Luis Ignacio Álvarez González , Universidade de Oviedo
Luísa Cagica Carvalho, Instituto Politécnico de Setúbal, Portugal
M. Isabel Sanchez-Hernandez, Universidade de Extremadura, Espanha
Marisa Ferreira, Instituto Politécnico do Porto, Portugal
Paulo Silveira, Instituto Politécnico de Setúbal, Portugal
Sandrina Moreira, Instituto Politécnico de Setúbal, Portugal
Susana Galvão, Instituto Politécnico de Setúbal, Portugal
Vítor Barbosa, Instituto Politécnico de Setúbal, Portugal
Após a comunicação da aceitação do caso, todos os participantes devem fazer a sua inscrição no evento. O pagamento, quando necessário, deve ser feito préviamente (para anexar comprovativo na inscrição).
Inscrição obrigatória para todos os autores. Valores: 5 euros para estudantes e autores de casos seniores
Formulário de InscriçãoO pagamento da quota de inscrição (nos casos de inscrição não livre) deverá ser realizado por transferência bancária, com os seguintes dados:
Destinatário: Asociación Internacional de Marketing Público y No Lucrativo
Banco: Banco Santander
Direção: Ordoño II, 15, 24001-León (Espanha)
IBAN: ES68 0049 5000 1626 1640 1843
BIC/SWIFT (Banco Santander): BSCHESMMXXX
Mais informação no Call for Papers
Después de recibir la notificación de aceptación del caso, todos los participantes deben registrarse para el evento. El pago, cuando sea necesario, debe hacerse por adelantado (adjuntar comprobante al registrarse).
Registro obligatorio para todos los autores. Valores: 5 euros para estudiantes y autores de casos senior
Formulario de registroEl pago de la cuota de inscripción (en los casos de inscripción no exenta) deberá ser realizado por transferencia bancaria, con los siguientes datos:
Destinatário: Asociación Internacional de Marketing Público y No Lucrativo
Banco: Banco Santander
Direção: Ordoño II, 15, 24001-León (Espanha)
IBAN: ES68 0049 5000 1626 1640 1843
BIC/SWIFT (Banco Santander): BSCHESMMXXX
Más información en la Call for Papers
After receiving notification of acceptance of the case, all participants must register for the event. Payment, when necessary, must be made in advance (to attach proof when registering).
Mandatory registration for all authors. Values: 5 euros for students and senior case authors
Registration FormThe payment of the registration fee (in cases of non-free registration) must be made by bank transfer, with the following data:
Addressee: Asociación Internacional de Marketing Público y No Lucrativo
Bank: Banco Santander
Direction: Ordoño II, 15, 24001-León (Spain)
IBAN: ES68 0049 5000 1626 1640 1843
BIC / SWIFT (Banco Santander): BSCHESMMXXX
More information on the Call for Papers
Escola Superior de Ciências Empresariais
Campus do Instituto Politécnico de Setúbal - Estefanilha
2914-503 Setúbal
congressocasosaimpn@esce.ips.pt